Chemical Guys Chemical Guys Glossworkz Glaze

Discussion dans 'Cleaners - Glazes - AIO' créé par Compte désactivé, 13 Août 2012.

Partager cette page

Statut de la discussion:
N'est pas ouverte pour d'autres réponses.
  1. Com

By:Compte désactivé13 Août 2012
    Membre

Inscrit:
    12 Juillet 2006
    J'aime reçus:
    20
    Notes:
    +20 / 0
    Chemical Guys Glossworkz Glaze

J'ai pensé ouvrir un petit post sur ce Glaze car je le conseillais à un membre suite un visu sur la voiture d'un pote.
    Voici sa fiche sur Elitecarcare :

Glossworkz Glaze a new revolutionary breakthrough formula delivers the ultimate super glaze.
    The first glaze and self leveler in one, delivering excellent swirl filling ability while producing an outstanding durable shine. A truly deep wet looking shine can be achieved with the added benefit of filling light swirls and scratches. Can be used by hand application or by machine polisher using a finishing pad.

Glossworkz Glaze is miles above a traditional filler glaze. Utilizing cross linking self leveling agents , Glossworkz Glaze works with your paints surface delivering even and accurate distribution of product that levels perfectly delivering a perfect finish to less than perfect paints. Glossworkz Glaze durable UV sun blocking agents deliver a high gloss shield from damaging sun rays with maximizing a wet shine. Glossworkz Glaze will never cake up delivering superior hand or machine applied results to any paint surface for professionals, enthusiasts and novices.

Features
    Delivers awesome shine
    Fills light swirls and scratches
    Easy to use by hand or machine
    Easy on easy off formula
    Great on dark and light coloured cars

Il remplace avantageusement un Autoglym PSR et d'autres produits ?
    Qu'en dites vous ?
    Sur ce que j'ai pu en voir il est assez bon et facile d'emploi.
    Après je ne sais pas en général combien de temps durent ce genre de produits avec des remplisseurs.

Celui ci n'a pas de cleaner par contre donc différent d'un Prima Amigo qui fait Glaze/Cleaner.

Statut de la discussion:
N'est pas ouverte pour d'autres réponses.

Pas encore membre ? Enregistrez-vous !